زمانی گذشت...

حس غریب

دشتها اوده ست...در لجنزار گل لاله نخواهد روئید...

زمانی گذشت...

روزها  گذشت... ومن هنوز دلهره داشتم.

دلهره ی فاصله... غربت.. دلهره ی مشرق... هم انهایی که او گفته بود.

دیر زمانی گذشت...

باران لطف و مهربانیش نشئه ام میکرد.و من مست و بی اراده بدنبالش بودم و لحظه ای بی او نمی ماندم.

مطمئن بودم که هیچ زمانی بی او نمیمانم.....

ما دونفر بودیم ...

یکی دریای دارندگی ودیگری کویر نیاز

یکی باغ خضراء و دیگری برهوت محتاج...

یکی غنای محض و دیگری گدای محض ...

هر انچه بودیم دونفر بودیم ..

یکی او بود و یکی من...

 


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:29---24 ارديبهشت 1393
عشق یعنی از دیدن چهره همیشگی خسته نشی

ارشيا
ساعت16:44---19 ارديبهشت 1393
چرا يدفعه رفتي ؟
ازت ناراحت شدم
باي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:زمانی گذشت, ] [ 1:5 ] [ maryam ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه